5 Nisan 2009 Pazar

SERSERİ

Feleğin zirvesine aldatana menfaati uğruna arkadaş satanlara yüzüne tükürsen dahi utanmayan insanlara şöyle anlatmak istiyorum.Dedim ya güzelim sen zenginliğin sefasını sürerken ben ise hayat okulunu okuyordumsen cilalı mermer üzerinde dans ederken ben ise hergün azraille dans ediyordumdedim ya gülüm ben bu alemde kral tanımamsen sıcak yatağında rahat uyurken ben ise parçalanmış vücudumun kanıyla mahkeme duvarlarına yanaşmış kahpe hakimin vereceği kararı bekliyordumdedim ya güzelim elimde şarap şişem gece gündüz içerimeroin torbasından yastık yapar bir cigara yüzünden hapis yatarserseri dedikleri bizlermiyiz sanmaki serseri gurursuzdur ağlamazağladımı kimse susturamaz deli kızazmı kubar bastık ıssız sokaklardaazmı isyan ettik karanlık gecelerde sigarayı fore ederkensen yoktun yanımda hayalin vardı karşımdasorma bana geceler anlatsın beni sanasayende tanımaz oldum kendimiben değil tanrı yazmış kaderimisarhoş olmadan çekemem dünya derdinikalem tutmak istedim silah verdilersevgi saygı istedim nefret ettilerson bir şans istedim geç kaldın dedilerbeni gayri meşhur yollara sürükledilerkız ne bakıyorsun camdanmest olmuşam esrardan ağzım dilim kurudukız sana yalvarmaktanesrardır içtikleridumandır çektikleriçok hoşuma gidiyor yapıştır dedikleriyakışmıştı beyaz gelinlik sanayüce allahh nasip etmedi seni banayaşlı gözlerle ağlattım gelin arabanımutlusun artık kendi yuvandasuss anlatmaa yeter artıkben mutsuzum bu alemde senin sevgin bumubu kalabalık senin düğününebenim ise cenazeme geliyorbu davullar senin düğününebenim ise cenazeme çalıyorsenin üstüne çiçeklerbenim üzerime kara bi torak atacaklarsenin nüfus cüzdanında evlibenimkinde ise ölü yazacaklarsenin kınalı ellerindenbenim ise tabutumdan tutacaklar bitanemiki yolcu gibi ikimizin elbisesi beyaz olacakseninki beyaz gelinlikbenimki beyaz kefendedim ya güzelim Denizli çocuğuyuz sevdikmi allahına kadar severiz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder