16 Mayıs 2012 Çarşamba

Can Sıkıntısı

Arkadaşlar uzun zamandır hacking ile uğraşmıyordum zaten akşama kadar iş yerinde oluyorum akşamda orda burda nerde çalgı orda kalgı derken unuttum gittim hacking bilgilerimi :D

Az uğraşlar sonucu İlk önce Denizlispor 'a bi ders vermem gerekiyordu içimi döktüm ardından bir kaç tane üni. web sitelerine uyarı amaclı bişiler karaladım işte

Yıldız Teknik Üni.
http://zone-h.org/mirror/id/17634175

Denizlispor Resmi Web Sit.
http://zone-h.org/mirror/id/17561397

Hacettepe Üni. Resmi Web Sit.
http://turk-h.org/defacement/view/423268/yunus.hacettepe.edu.tr/~n..

6 yorum:

  1. Öncellikle verdiğin bilgiler için çok teşşekkür ederim. bizim için derleyen toparlayan akıla ve ellere saglık kardeşim.
    Bu arada senden bir ricam olacak bu tür konularda baya bir bilginin olduğunu düşünüyorum. bu tel dinleme yazılımları ve cihazları hakkında bilgin vardır. mesela bir numarayı dinlemek istiyoruz,bir numarayı aradığında yada bir kişi dinlemek istediğin telefona gelen arama olduğunda o konuşmayı dinlemek istiyorum gelen mesajların bir kopyasını bana yollamaını istiyorum mesela böyle yazılımlar ve cihazlar vaar olduğunu biliyorum 600 tl den başlayıp 2500 tl ye kadar çıkabiliyor fiyatları ama gerçekten böyle şeylerin kesinliği varmıdır bunu bilmek ve nereden teymin edilbilir bilmek isterim. kolay gelsin kardeşim.

    YanıtlaSil
  2. hakan evet bu mümkün genelde akıllı telefonlarda kullanılan bazı programlar var ücretli tabiki bildiğim kadarı ile otomatik kayıt altına alıyor görüşmeleri yada ne bilim işte mesajları log tutuyor kullanıcının haberi olmadan sana mesaj atabiliyor tabiki kurbanın telefonunu öncelikle ele geçirip bu log programını kurman lazım yada cihazlar var seninde dediğin gibi adamın bulunduğu ortamın yakınlarında olacaksın ses dalgalarını dinleyeceksin tabi buda karışık bi durum birden fazla telefon ile görüşen varsa ses karışık çıkacaktır ama paraya kıyarım diosan sağlam bi cihaz işini görebilir ;)

    YanıtlaSil
  3. merhaba size nasıl ulasabilirim?

    YanıtlaSil
  4. slm sizle detektörler hakkında bir konuda önerinizi almak istiyordum ama size nasıl ulaşabilirim tşk

    YanıtlaSil
  5. arkadaşlar buyrun buraya yazarak bana ulaşabilirsiniz.

    YanıtlaSil